Učíme studenty z Koreje
Jaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících korejsky? …
Zobrazit víceMetodiky, publikace, metodiky MŠMT, kurikulární dokumenty, soubory aktivit
Jaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících slovanským jazykem? …
Zobrazit víceV rámci projektu Komunitní tlumočníci ve víru integrace vydala META, o.p.s. publikaci o komunitním tlumočení. Kromě teoretických východisek a praktických informací obsahuje publikace …
Zobrazit víceV publikaci o metodologii Grunnlaget se dozvíte, jak prakticky u svých žáků podporovat porozumění základním pojmům a kategoriím, a jak potom toto porozumění využívat pro snazší a …
Zobrazit víceReferenční popisy úrovní češtiny jako cizího jazyka poskytují východisko pro tvorbu osnov, sylabů, zkoušek a učebnic pro češtinu jako cizí jazyk. …
Zobrazit víceVznikly v projektu Inovace činnosti SPC při posuzování speciálních vzdělávacích potřeb žáků a dětí se zdravotním postižením. Podstatou projektu je řešení dlouhodobě …
Zobrazit vícePříručka Nízkoprahové kursy češtiny pro cizince je pomocným materiálem určeným pro kurzy, ve kterých se připravují lektoři pro …
Zobrazit víceSociálně znevýhodněné děti na to mají! Z tohoto sloganu vychází a také jej vyznává nová příručka Člověka v tísni, která se zabývá podporou sociálně znevýhodněných dětí na …
Zobrazit víceV tomto materiálu popsaly paní učitelky svoje zkušenosti s žákem s OMJ: co dělaly, když k nim poprvé přišel; jak postupovaly při výuce, jaké materiály používaly, jaké si kladly …
Zobrazit více