Ukázky plánu pedagogické podpory (PLPP)
Univerzální plán podpory, který vytvořila ZŠ Křížová z Jihlavy pro své pedagogy. Je vytvořený tak, aby jej mohl využít každý pedagog, který má ve třídě vícejazyčného žáka, a …
Zobrazit vícePlány podpory, jazyková diagnostika, záznamové archy, checklisty
Univerzální plán podpory, který vytvořila ZŠ Křížová z Jihlavy pro své pedagogy. Je vytvořený tak, aby jej mohl využít každý pedagog, který má ve třídě vícejazyčného žáka, a …
Zobrazit víceV roce 2015 jsme v pracovní skupině učitelek a lektorek z praxe a odbornic na češtinu jako druhý jazyk vytvořili vzdělávací obsah češtiny jako druhého jazyka. Inspirovali jsme se během …
Zobrazit víceEvropské jazykové portfolio, oficiální evropský doklad o tom, jak ovládáme cizí jazyky, může sloužit jako diagnostický nástroj i pro žáky s odlišným mateřským jazykem. …
Zobrazit víceAdaptační plán (podle Infans konceptu) je schéma zpracované do přehledné tabulky popisující organizaci prvních dnů až týdnů docházky dítěte do MŠ. …
Zobrazit vícePedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze vytvořila standardizované diagnostické testy řečových dovedností žáků-cizinců 1. a 2. stupně základních škol. Při tvorbě testů se …
Zobrazit víceTento manuál vytvořily paní učitelky, které mají ve třídách děti cizince. Shrnuly v něm své zkušenosti s tím, co je dobré udělat na začátku, když k nám do třídy přijde žák s …
Zobrazit víceMateriál z Velké Británie, používaný pro testování znalostí vyučovacího jazyka. Je možné jej použít jako inspiraci, co vše zjišťovat a jak. Materiál je v Aj.
Zobrazit víceDiagnostická příručka vznikla, aby pomohla pracovníkům Centra pro integraci cizinců (CIC) získat základní představu o úrovni znalosti češtiny jeho klientů, především dospělých. …
Zobrazit víceJazyková diagnostika umožňuje přesnější zjištění toho, co dítě umí, a můžeme díky ní nastavit i přímo zacílenou podporu. Podle diagnostiky můžeme potom dítěti stanovit počet …
Zobrazit více