Kazuistika – Docházka na střední školu „nanečisto“
Mariya pochází z Arménie. Do České republiky přijela s maminkou po ukončení deváté třídy základní školy. Krátce po příjezdu se objevila v kanceláři poradenského centra s dotazem, …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Mariya pochází z Arménie. Do České republiky přijela s maminkou po ukončení deváté třídy základní školy. Krátce po příjezdu se objevila v kanceláři poradenského centra s dotazem, …
Zobrazit víceFinancování asistentů pedagoga formou podpůrného opatření …
Zobrazit vícePodle studie "Integrating Immigrant Children into Schools in Europe," zveřejněné v dubnu 2009 agenturou EACEA P9 Eurydice, se v mnoha zemích EU potřeba integrace cizinců do škol naplňuje …
Zobrazit vícePoměr přímé a nepřímé pedagogické činnosti určuje Nařízení vlády č. 75/2005 Sb. (ve znění novelizace Nařízením vlády č. 195/2019 Sb). Nařízení vlády stanovuje, že asistenti …
Zobrazit víceNa mnoha stránkách v současnosti můžeme najít ucelené zásady, jak pracovat v rámci online pedagogiky. Vybrali jsme pro Vás …
Zobrazit víceAsistenti a asistentky pedagoga hrají klíčovou roli ve vzdělávání a podpoře nejen vícejazyčných dětí. Tato práce vyžaduje nejen psychické, ale také emocionální zapojení. Proto je …
Zobrazit víceTeorii ledovce Cummins dále rozvinul v teorii společné (obecné) výchozí dovednosti (Common Underlying Proficiency) nebo také v hypotéze vzájemné závislosti. V té je kladený důraz na …
Zobrazit více