Od nápadu k textu. Průvodce výukou psaní na SŠ.
NPI vydalo v roce 2024 příručku Od nápadu k textu. Průvodce výukou psaní na SŠ. o tom, jak na střední škole vyučovat psaní v heterogenní třídě s cílem připravit žáky na maturitní …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
NPI vydalo v roce 2024 příručku Od nápadu k textu. Průvodce výukou psaní na SŠ. o tom, jak na střední škole vyučovat psaní v heterogenní třídě s cílem připravit žáky na maturitní …
Zobrazit víceInformace MŠMT k plnění povinné školní docházky v zahraničí dle § 38 školského zákona popisuje postup školy i zákonných zástupců žáka při zahájení vzdělávání žáka v …
Zobrazit víceMateriál byl vytvořen pro Čtenářský klub pro děti s OMJ, který probíhá v Domě dětí a mládeže Nymburk. …
Zobrazit víceMateriál byl vytvořen pro Čtenářský klub pro děti s OMJ, který probíhá v Domě dětí a mládeže Nymburk. …
Zobrazit víceKarty aktivit jsou navrženy pro podporu wellbeingu vícejazyčných dětí v mateřské škole. Zaměřují se na tři klíčové oblasti: adaptaci, klima třídy a vícejazyčnost. Nabízejí …
Zobrazit vícePři začleňování vícejazyčných dětí je důležité zohlednit jejich specifické vzdělávací potřeby. Užívání více jazyků představuje pro děti náročný úkol, a proto je …
Zobrazit víceZapojování do výuky/činnosti + dobrý pocit v kolektivu = motivace a předpoklad školní úspěšnosti. …
Zobrazit vícePřinášíme Vám ukázku vstupního pohovoru pro žáky s OMJ, který zpracovala Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno. Tento pohovor škola v rámci přijímacího …
Zobrazit víceMŠMT vydalo Metodický materiál k přijímacímu řízení ke střednímu vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři ve školním roce 2024/2025.
Zobrazit víceNPI ve spolupráci s MŠMT připravil materiál, který nabízí jednoduchý návrh rozhovoru, jak na střední škole připravit a realizovat rozhovor nahrazující zkoušku z českého jazyka. Tento …
Zobrazit více