Dobrá praxe PPP v Ústeckém kraji
PPP v Ústeckém kraji poskytuje vícejazyčným žákům podporu dle § 16 ŠZ, vyhlášky č. 27/2016 Sb. Většinou se jedná o úpravu obsahu vzdělávání (výuka ČDJ, IVP, úpravy metod a …
Zobrazit vícePPP v Ústeckém kraji poskytuje vícejazyčným žákům podporu dle § 16 ŠZ, vyhlášky č. 27/2016 Sb. Většinou se jedná o úpravu obsahu vzdělávání (výuka ČDJ, IVP, úpravy metod a …
Zobrazit vícePodle vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít děti MŠ, žáci ZŠ a žáci SŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznané podpůrné opatření 1. – …
Zobrazit vícePoměr přímé a nepřímé pedagogické činnosti určuje Nařízení vlády č. 75/2005 Sb. (ve znění novelizace Nařízením vlády č. 195/2019 Sb). Nařízení vlády stanovuje, že asistenti …
Zobrazit víceJaké materiály pro výuku češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) existují a lze využít? …
Zobrazit víceKdo je dvojjazyčný asistent pedagoga? Jak se liší jeho práce ve školách od běžných asistentů pedagoga a v čem spočívá jeho přínos pro podporu dětí a žáků s OMJ? Jaké mají …
Zobrazit víceV únoru 2019 proběhlo interkulturní setkání v Mateřské škole Matěchova pro všechny rodiče a zaměstnance školy. Odborná pracovnice na setkání pedagogům i rodičům představila …
Zobrazit víceVícejazyčným dětem (OMJ) bývá odklad školní docházky doporučován často kvůli nedostatečné znalosti českého jazyka. Pokud je ale u dítěte zřejmá školní zralost, neměla by být …
Zobrazit víceTříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceTříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit více