Role (dvojjazyčného) asistenta pedagoga v MŠ
Role dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceDílčí témata začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků. Vyberte si podle štítků jedno či více témat a zjistěte, jaké články, materiály a akce nabízíme.
Role dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceJak motivovat děti k učení po návratu do školy, po téměř roční distanční výuce, která byla spojená s různou mírou psychické zátěže pro děti i jejich rodiny? Jak ve škole …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně “regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit víceMŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro Vás inspirativní materiál k rozvoji českého jazyka u vícejazyčných dětí. Potřebujete-li rodičům doporučit tipy k procvičování českého jazyka, využijte náš …
Zobrazit víceVenkovní aktivity nabízejí jedinečnou příležitost, jak zapojit vícejazyčné děti do přirozeného prostředí, kde mohou s radostí objevovat, učit se a rozvíjet své jazykové dovednosti. …
Zobrazit víceMáte v mateřské škole vícejazyčné děti a přemýšlíte, jak je ve Vaší pozici asistentaky či asistenta pedagoga můžete nejlépe podpořit? Zajímá Vás, co udělat pro to, aby bylo …
Další informaceZajímá Vás, jak usnadnit adaptaci dětí s OMJ v prostředí mateřské školy? Mají tyto děti ve Vaší MŠ obtíže s porozuměním základním pokynům? Chcete (nejen) nově příchozí …
Další informace