META Policy Paper — Znalost jazyka otevírá dveře všem dětem
V českých mateřských školách přibývá dětí, které přicházejí s jiným mateřským jazykem než češtinou. Aby jejich cesta do základní školy byla co nejplynulejší a bez …
Zobrazit víceV českých mateřských školách přibývá dětí, které přicházejí s jiným mateřským jazykem než češtinou. Aby jejich cesta do základní školy byla co nejplynulejší a bez …
Zobrazit víceNPI ČR zpracovalo doporučení pro vedení rozhovoru se žákem s OMJ. Cílem rozhovoru je získat informace o jazykovém zázemí žáka a o jeho potřebách v oblasti češtiny přímo od něj. …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je důležité vytvářet bezpečné a podporující prostředí, ve kterém mohou s důvěrou objevovat nový jazyk. Citlivý přístup učitelů, respektující …
Zobrazit víceDěti nasávají jako houby, ale… …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku s ledovcem, na kterém ukazujeme, jak vícejazyčné děti potřebují mnohaletou podporu v rozvoji vyučovacího jazyka.
Zobrazit víceProč mluvíme o vícejazyčných dětech a ne o dětech s odlišným mateřským jazykem (OMJ)? Protože mnohé z nich ovládají více jazyků – nejen češtinu, ale i jeden či více jazyků z …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o tématu školní zralosti a přechodech z mateřských do základních škol. Praktické informace, doporučení a tipy, které usnadní dětem i rodičům …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš přehledný infobalíček, který obsahuje to nejdůležitější shrnutí k přijímání do základní školy.
Zobrazit více