Platforma PPP: Situace po nástupu dětí do škol od září 2022
Na setkání jsme se zaměřili na: …
Zobrazit víceNa setkání jsme se zaměřili na: …
Zobrazit víceCílem poradenské diagnostiky je získat informace, které poslouží k tomu, aby se lépe popsaly potřeby vícejazyčného žáka (s OMJ) ve vzdělávání a vhodně nastavila podpůrná …
Zobrazit víceNíže uvedený přehled profesí může posloužit jako seznámení se základními rozdíly v českém a ukrajinském školství v oblasti psychologické a speciálně pedagogické podpory dětí na …
Zobrazit víceŠkolská poradenská zařízení (ŠPZ) dostala postup v souvislosti s poskytováním poradenských služeb dětem/žákům z Ukrajiny. Přestože je v metodice uvedeno, že ŠPZ budou poskytovat …
Zobrazit víceJak efektivně pracovat s dětmi s narušenou komunikační schopností? …
Zobrazit víceKe komplexnímu posuzování školní zralosti u dětí s OMJ patří: …
Zobrazit víceJaké mohou mít vícejazyční uchazeči o SŠ úpravy podmínek přijímacího řízení pro školní rok 2023/2024? Pro přehlednost jsme možnosti zpracovali do grafické podoby. …
Zobrazit víceStředoškoláci, kteří v posledních 8 letech alespoň 4 roky studovali v zahraničí, mají dle § 20 odst. 4 školského zákona nárok na úpravu podmínek a způsobu konání maturitní …
Zobrazit víceVícejazyčné dítě potřebuje podporu v běžné výuce v kmenové škole nejen v průběhu jazykové přípravy, ale ještě mnoho let po jejím ukončení. Podle odborných studií (např. teorie …
Zobrazit víceMŠMT ve spolupráci s NPI ČR vydalo metodiku pro školská poradenská zařízení týkající se poskytování podpůrných opatření pro žáky s OMJ podle § 16 ŠZ. Cílem metodického …
Zobrazit více