Metoda Learning Stories – postup v obrazech
Metoda Learning Stories naopak využívá formativní hodnocení a zohledňuje individuální rozdíly mezi dětmi, zaměřuje se na kompetence konkrétního dítěte, dispozice k učení a jejich …
Zobrazit víceMetoda Learning Stories naopak využívá formativní hodnocení a zohledňuje individuální rozdíly mezi dětmi, zaměřuje se na kompetence konkrétního dítěte, dispozice k učení a jejich …
Zobrazit vícePro studenty s OMJ (ale i pro studenty s mateřským jazykem českým, kteří nastupují na naši školu nově – v průběhu školního roku, na začátku školního roku do třídy, která již …
Zobrazit víceKaždá střední škola podporuje žáky s odlišným mateřským jazykem dle vlastních možností a zkušeností. Přinášíme Vám příklady dobré praxe (nejen) středních škol, které mohou …
Zobrazit vícePublikace vznikla jako sborník příspěvků z Mezinárodní pedagogické konference Vzděláváme děti s odlišným mateřským jazykem, kterou ve dnech 5. a 6. října 2019 pořádala v Praze …
Zobrazit víceMladí migranti, kteří přicházejí do České republiky po absolvování základního vzdělání ve své zemi, mají vstup na českou střední školu v mnohých ohledech ztížen. Kromě …
Zobrazit vícePodívejte se na video ze ZŠ Křesomyslova o zkušenostech s diagnostikou žáků s OMJ.
Zobrazit vícePlán podpory, který byl nastavený žákyni 8. ročníku ZŠ. Žákyně docházela ve své kmenové škole na intenzivní výuku češtiny jako druhého jazyka pro úplné začátečníky. Výuka …
Zobrazit víceBrožura shrnuje zkušenosti s přístupem k inkluzi v Norsku, Finsku, Švédsku a Dánsku, inspiruje a srovnává se situací v ČR.
Zobrazit víceVyrovnávací plán pro žákyni přípravné třídy vypracovala studentka v rámci praxe.
Zobrazit více