Skandinávské zkušenosti s inkluzivním vzděláváním
Brožura shrnuje zkušenosti s přístupem k inkluzi v Norsku, Finsku, Švédsku a Dánsku, inspiruje a srovnává se situací v ČR.
Zobrazit víceBrožura shrnuje zkušenosti s přístupem k inkluzi v Norsku, Finsku, Švédsku a Dánsku, inspiruje a srovnává se situací v ČR.
Zobrazit víceVyrovnávací plán pro žákyni přípravné třídy vypracovala studentka v rámci praxe.
Zobrazit vícePopis vyučování hudební výchovy ve třídě s žáky s OMJ.
Zobrazit vícePříprava na hodinu: Svět kolem nás Třída: 2. Třída Téma: ČAS A ROČNÍ OBDOBÍ Výuka probíhá v zimním čase Délka: dvě vyučovací jednotky (90 minut)
Zobrazit víceKrátké video o tom, jak probíhají nízkoprahové kurzy češtiny pro děti s OMJ.
Zobrazit víceFakultní základní škola PedF UK, Mezi Školami 2322, sídlí v Praze 13, v lokalitě Nové Butovice, která je známa vyšší koncentrací zde žijících cizinců ze zemí EU, ale především z …
Zobrazit víceVe Velké Británii i v dalších evropských zemích jsou vícejazyčné děti podporovány i v jejich mateřském jazyce. Chodí do tzv. complementary schools, kde se učí odpoledne nebo v sobotu …
Zobrazit víceJazyk měsíce je projekt základní školy v Newbury Park v Essexu v Anglii. Do této školy chodí děti mluvící mnoha různými jazyky, a proto se ve škole rozhodli toto jazykové bohatství …
Zobrazit víceZŠ a MŠ Jaroslava Seiferta pravidelně organizuje pro svoje žáky s OMJ kurzy češtiny a odpolední doučování. Tato praxe je z doby, kdy ještě nebyla zavedena jazyková příprava podle § 20 …
Zobrazit víceTento materiál dobré praxe popisuje několikahodinový blok ve vyrovnávací třídě v Kostelci nad Orlicí byl vytvořen v rámci realizace expertních pracovních skupin zaměřených na výuku …
Zobrazit více