Podpora vícejazyčných žáků (s OMJ) v ZŠ a sdílení dobré praxe (4 vyuč. hodiny)
CÍL SEMINÁŘE …
Zobrazit víceV únoru 2019 proběhlo interkulturní setkání v Mateřské škole Matěchova pro všechny rodiče a zaměstnance školy. Odborná pracovnice na setkání pedagogům i rodičům představila …
Zobrazit víceMladí migranti, kteří přicházejí do České republiky po absolvování základního vzdělání ve své zemi, mají vstup na českou střední školu v mnohých ohledech ztížen. Kromě …
Zobrazit vícePodívejte se na video ze ZŠ Křesomyslova o zkušenostech s diagnostikou žáků s OMJ.
Zobrazit vícePodívejte se na video o Ochgerel z Mongolska, která vypráví o svých začátcích v ČR a jaké to pro ni bylo, když nerozuměla česky a byla první cizinkou na škole. Při překonávání …
Zobrazit víceJak diagnostikovat potřeby vícejazyčných žáků? Jak spolupracovat s poradnou? Jak tvořit plán na výuku vícejazyčných žáků? Na to vše jsme se ptali pana učitele Jakuba Horálka ze ZŠ …
Zobrazit víceTříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceTříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit víceUniverzální plán podpory, který vytvořila ZŠ Křížová z Jihlavy pro své pedagogy. Je vytvořený tak, aby jej mohl využít každý pedagog, který má ve třídě vícejazyčného žáka, a …
Zobrazit víceBrožura shrnuje zkušenosti s přístupem k inkluzi v Norsku, Finsku, Švédsku a Dánsku, inspiruje a srovnává se situací v ČR.
Zobrazit více