Dobrá praxe: Začleňování vícejazyčných dětí v MŠ Otrokovice
Mateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit víceMateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit víceV některých mateřských školách probíhají kromě třídních schůzek také individuální rozhovory s rodiči. Ty je vhodně rodičům nabídnout na konci adaptačního období. Rozhovor po …
Zobrazit víceJak postupovat, když dítě, které se teprve učí češtině jako druhému jazyku (ČDJ), už má diagnostikované speciální vzdělávací potřeby (SVP), specifické poruchy učení, chování …
Zobrazit víceProč je důležité v mateřské škole podporovat vícejazyčnost? …
Zobrazit vícePokud máte v MŠ rodiče, kteří mají minimální znalost českého jazyka a zároveň s nimi nenajdete žádný jiný společný jazyk např. angličtinu nebo ruštinu, je vhodné ke komunikaci …
Zobrazit víceSe zkušeností migrace se mohou pojit náročné a traumatizující zkušenosti, zvláště u rodin migrujících z politických nebo náboženských důvodů, nebo kvůli válečným konfliktům. …
Zobrazit víceJak může pedagog podpořit dítě, které se nachází v období vykořenění? Základem je pozitivní a láskyplné přijetí, jak ze strany učitele, tak ostatních dětí. Dítěti, které …
Zobrazit více