Karta vícejazyčného dítěte
Při začleňování vícejazyčných dětí je důležité zohlednit jejich specifické vzdělávací potřeby. Užívání více jazyků představuje pro děti náročný úkol, a proto je …
Zobrazit vícePlány podpory, jazyková diagnostika, záznamové archy, checklisty
Při začleňování vícejazyčných dětí je důležité zohlednit jejich specifické vzdělávací potřeby. Užívání více jazyků představuje pro děti náročný úkol, a proto je …
Zobrazit vícePřinášíme Vám ukázku vstupního pohovoru pro žáky s OMJ, který zpracovala Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno. Tento pohovor škola v rámci přijímacího …
Zobrazit víceNPI ve spolupráci s MŠMT připravil materiál, který nabízí jednoduchý návrh rozhovoru, jak na střední škole připravit a realizovat rozhovor nahrazující zkoušku z českého jazyka. Tento …
Zobrazit víceJedná se o proces, který vyžaduje čas, trpělivost a neustálou pozornost. Podívejte se na naše doporučené první kroky, které vám pomohou posoudit, zda jste již vytvořili pevné základy …
Zobrazit víceVyužijte ke stažení náš checklist, který Vás krok po kroku povede, jak vytvořit pracovní list pro vícejazyčné žáky a žákyně. Díky tomu pak bude jejich zapojení do výuku o dost …
Zobrazit víceDotazník, vznikl v Oxfordu pod vedením profesora Whitebreada se zaměřuje na oblast sociálních, emočních a komunikačních kompetencí.
Zobrazit vícePozorovací formulář podle Prof. Ferre Laevers – Process-oriented Self-evaluation Instrument for Care Settings. (Laevers & coll., 2005) (C) Laláková, Passerin 2015
Zobrazit víceChecklist pro ředitelky/le mateřských škol …
Zobrazit víceV tomto materiálu uvádíme základní principy nastavení spolupráce zřizovatele se ZŠ a jejich podpory v tématu vzdělávání vícejazyčných žáků. Materiál je udělaný jako checklist, …
Zobrazit víceTento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou …
Zobrazit více