Výstup z pracovní skupiny Dějepis

Tyto dokumenty by měly pedagogům dějepisu, kteří se setkávají s žákem s OMJ, poskytnout tipy, co dělat, když žák přijde, na co si dát pozor a jak situaci řešit. Jedná se o výstup z pracovní skupiny, kterou realizovalo organizace META v rámci projektu *Program na podporu pedagogických pracovníků při práci s žáky-cizinci*, který je spolufinancován z Evropského fondu pro integraci státních příslušníků třetích zemí a Ministerstva vnitra ČR. Dokument s podivným názvem **ps dějepis** v sobě skrývá právě tato metodická doporučení.

Přílohou dokumentu jsou *Výstupy pro žáka s OMJ*, které je možné použít při tvorbě vyrovnávacího plánu a mohou sloužit jako inspirace, na co se zaměřit při výuce žáků s OMJ.

Informace o Vyrovnávacím plánu jsou převzaty z publikace **Žáci s odlišným mateřským jazykem v českých školách**, kterou vydalo sdružení META, o.p.s.