Povolání

Cíle : Výčet cílů představuje především možnosti zaměření pracovního listu, není možné obsáhnout při jedné práci s listem vše, pokud je to pro děti nové. Pedagog musí zvolit co a v jakém rozsahu je pro danou skupinu adekvátní.

Cíl 1: Nová slovní zásoba v 1.pádě včetně rodů ten, ta, to
Cíl 2: Použití slovní zásoby ve spojení s předložkou – 2., 3., 4.pád
Cíl 3: Časování sloves pohybu – chtít, jet, letět, jít v 1.osobě č.j. a č.mn.
Cíl 4: Spojení sloves s odpovídajícím dopravním prostředkem, sloveso „moci“
Cíl 5: Vazba „se mnou/s tebou“ + člen rodiny v 1.pádě
Cíl 6: Vazba „já s“ + člen rodiny v 7.pádě
Cíl 7: Správné užití tvarů podstatných jmen ve 4.pádě, časování sloves „chtít“, „potřebovat“ a zdvořilostní fráze „prosím“
Cíl 8: Tvoření vět k sestavenému příběhu – vlastní vyprávění dle sestavených obrázků

Výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a
elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci“, který je
spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.