Dobrá praxe: Začleňování vícejazyčných dětí v MŠ Otrokovice
Mateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit víceMateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit vícePřinášíme inspirativní praxi z Mateřské školy Otrokovice, kde úspěně začleňují vícejazyčné děti do kolektivu mateřské školy. Adaptace je postupná a založená na spolupráci a …
Zobrazit vícePodporu jazykového vývoje potřebují všechny děti bez rozdílu. V některých případech je složitější od sebe rozlišit samotnou neznalost češtiny a další možné vývojové poruchy …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku s ledovcem, na kterém ukazujeme, jak vícejazyčné děti potřebují mnohaletou podporu v rozvoji vyučovacího jazyka.
Zobrazit víceExistuje celá škála pojmenování pro děti, které mají odlišné kořeny či jsou nově příchozí. Náš jazyk formuje naše vnímání světa, proto je důležité volit citlivě. …
Zobrazit víceTento metodický materiál Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy slouží jako komentář k novele zákona (č. 454/2023 Sb.), která doplňuje zákon č. 67/2022 Sb. označovaný jako …
Zobrazit vícerozsah: 3 nebo 4 vyučovací hodiny …
Zobrazit vícePříručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit vícePodpora začínajících učitelek a učitelů při výuce ČDJ …
Zobrazit více