Diktáty u vícejazyčných dětí
Pro děti pocházející z vícejazyčného prostředí, které se teprve učí český jazyk jako vyučovací jazyk, mohou být diktáty velmi náročné. Aby tyto děti zvládly přepsat slyšený …
Zobrazit vícePro děti pocházející z vícejazyčného prostředí, které se teprve učí český jazyk jako vyučovací jazyk, mohou být diktáty velmi náročné. Aby tyto děti zvládly přepsat slyšený …
Zobrazit víceRole a specifika výukových textů …
Zobrazit víceTento dotaz je poměrně častý a také poměrně složitý, není tedy snadné najít zcela obecnou odpověď. Je třeba znát konkrétnější informace, úplné souvislosti: např. věk dítěte, …
Zobrazit víceJak motivovat děti k učení po návratu do školy, po téměř roční distanční výuce, která byla spojená s různou mírou psychické zátěže pro děti i jejich rodiny? Jak ve škole …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně “regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit víceMŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit víceČtení s porozuměním je jednou ze čtyř základních řečových dovedností. Svébytným druhem čtení je potom tzv. reading to learn, tedy čtení za účelem učení se. Tato dovednost je sice …
Zobrazit vícePasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit více