Práce s klíčovým vizuálem – zápis do deníku
Cílem tohoto materiálu je naučit žáky s odlišným mateřským jazykem pracovat s deníkem, a to především vytvořit do něj záznam a případně s tímto záznamem dále slovně pracovat. …
Zobrazit víceCílem tohoto materiálu je naučit žáky s odlišným mateřským jazykem pracovat s deníkem, a to především vytvořit do něj záznam a případně s tímto záznamem dále slovně pracovat. …
Zobrazit vícePříručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku …
Zobrazit víceEvropské jazykové portfolio, oficiální evropský doklad o tom, jak ovládáme cizí jazyky, může sloužit jako diagnostický nástroj i pro žáky s odlišným mateřským jazykem. …
Zobrazit víceCentrum pro integraci cizinců v rámci projektu MŠMT Podpora integrace cizinců na území ČR v roce 2013 vytvořilo materiály pro výuku češtiny pro nově příchozí žáky s odlišným …
Zobrazit víceUčebnice je původně určena neslyšícím dětem, které dokončují nebo dokončily docházku na prvním stupni ZŠ, ale je výborným materiálem pro výuku češtiny jako druhého jazyka pro …
Zobrazit vícePublikace vypracovaly pro MŠMT autorky Jaromíra Šindelářová a Svatava Škodová. Texty vycházejí z poznatků teoretické a aplikované lingvistiky a z nejaktuálnějších výsledků …
Zobrazit víceJaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících slovanským jazykem? …
Zobrazit víceÚkolem učitele je podporovat jazykový rozvoj každého člena třídy a přizpůsobit vzdělávací obsah a své pedagogické působení potřebám jednotlivých dětí. Pokud potřebujeme …
Zobrazit víceMateřské školy mohou otevřít jazykový kurz pro skupinu vícejazyčných dětí, který povede někdo z pedagogů MŠ či externí pracovník (expert na výuku češtiny jako druhého jazyka). …
Zobrazit víceRealizace individuální jazykové podpory závisí na personálních podmínkách a jejich harmonizaci v rámci MŠ, ale také na počtu vícejazyčných dětí ve třídě a v MŠ. Výhodou …
Zobrazit více