CLIL ve výuce
Metoda CLIL (content and language integrated learning) může být při podpoře vzdělávání žáků s OMJ inspirativní. Vychází totiž ze stejného předpokladu - totiž propojování výuky …
Zobrazit víceMetoda CLIL (content and language integrated learning) může být při podpoře vzdělávání žáků s OMJ inspirativní. Vychází totiž ze stejného předpokladu - totiž propojování výuky …
Zobrazit víceV roce 2015 jsme v pracovní skupině učitelek a lektorek z praxe a odbornic na češtinu jako druhý jazyk vytvořili vzdělávací obsah češtiny jako druhého jazyka. Inspirovali jsme se během …
Zobrazit víceCílem tohoto materiálu je naučit žáky s odlišným mateřským jazykem pracovat s deníkem, a to především vytvořit do něj záznam a případně s tímto záznamem dále slovně pracovat. …
Zobrazit víceKrátké video o tom, jak probíhají nízkoprahové kurzy češtiny pro děti s OMJ.
Zobrazit vícePříručka Začínáme učit češtinu pro děti-cizince (předškolní věk) navazuje na příručku …
Zobrazit víceEvropské jazykové portfolio, oficiální evropský doklad o tom, jak ovládáme cizí jazyky, může sloužit jako diagnostický nástroj i pro žáky s odlišným mateřským jazykem. …
Zobrazit víceCentrum pro integraci cizinců v rámci projektu MŠMT Podpora integrace cizinců na území ČR v roce 2013 vytvořilo materiály pro výuku češtiny pro nově příchozí žáky s odlišným …
Zobrazit víceUčebnice je původně určena neslyšícím dětem, které dokončují nebo dokončily docházku na prvním stupni ZŠ, ale je výborným materiálem pro výuku češtiny jako druhého jazyka pro …
Zobrazit vícePublikace vypracovaly pro MŠMT autorky Jaromíra Šindelářová a Svatava Škodová. Texty vycházejí z poznatků teoretické a aplikované lingvistiky a z nejaktuálnějších výsledků …
Zobrazit víceJaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících slovanským jazykem? …
Zobrazit více