Jazyková podpora v rámci třídy
Úkolem učitele je podporovat jazykový rozvoj každého člena třídy a přizpůsobit vzdělávací obsah a své pedagogické působení potřebám jednotlivých dětí. Pokud potřebujeme …
Zobrazit víceÚkolem učitele je podporovat jazykový rozvoj každého člena třídy a přizpůsobit vzdělávací obsah a své pedagogické působení potřebám jednotlivých dětí. Pokud potřebujeme …
Zobrazit víceMateřské školy mohou otevřít jazykový kurz pro skupinu vícejazyčných dětí, který povede někdo z pedagogů MŠ či externí pracovník (expert na výuku češtiny jako druhého jazyka). …
Zobrazit víceRealizace individuální jazykové podpory závisí na personálních podmínkách a jejich harmonizaci v rámci MŠ, ale také na počtu vícejazyčných dětí ve třídě a v MŠ. Výhodou …
Zobrazit vícePedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze vytvořila standardizované diagnostické testy řečových dovedností žáků-cizinců 1. a 2. stupně základních škol. Při tvorbě testů se …
Zobrazit víceKe stažení aktualizovaný seznam pramenů a zdrojů pro výuku češtiny jako druhého/cizího jazyka! Přímé a další odkazy najdete v sekci Učebnice a učební materiály.
Zobrazit víceZŠ a MŠ Jaroslava Seiferta pravidelně organizuje pro svoje žáky s OMJ kurzy češtiny a odpolední doučování. Tato praxe je z doby, kdy ještě nebyla zavedena jazyková příprava podle § 20 …
Zobrazit víceV publikaci o metodologii Grunnlaget se dozvíte, jak prakticky u svých žáků podporovat porozumění základním pojmům a kategoriím, a jak potom toto porozumění využívat pro snazší a …
Zobrazit vícePříručka Nízkoprahové kursy češtiny pro cizince je pomocným materiálem určeným pro kurzy, ve kterých se připravují lektoři pro …
Zobrazit více