Co dělat v prvních týdnech – zkušenosti z praxe
V tomto materiálu popsaly paní učitelky svoje zkušenosti s žákem s OMJ: co dělaly, když k nim poprvé přišel; jak postupovaly při výuce, jaké materiály používaly, jaké si kladly …
Zobrazit víceV tomto materiálu popsaly paní učitelky svoje zkušenosti s žákem s OMJ: co dělaly, když k nim poprvé přišel; jak postupovaly při výuce, jaké materiály používaly, jaké si kladly …
Zobrazit víceKoncept projektu KIKUS nabízí jednoduchý, v praxi ověřený a efektivní model podpory dětí při osvojování si druhého jazyka (češtiny, němčiny) a současně i rozvoje mateřského jazyka …
Zobrazit víceKIKUS je komplexní metoda výuky druhého jazyka vyvinutá v Německu pedagožkou Edgardis Garlin, která se dá využít při vedení kurzu češtiny v mateřských školách i při výuce na …
Zobrazit víceUčebnicový soubor Domino - Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku jinojazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvl. pro 1. ročník ZŠ. Učebnice vychází z …
Zobrazit víceČlánek přináší důležité metodické poznámky, které učitelům můžou pomoci při výuce vietnamských studentů. Cílem je představit základní informace o rozdílech vietnamštiny a …
Zobrazit víceKognitivní strategie používané dětmi a tipy na výuku odpovídající na tyto strategie …
Zobrazit víceOtázka, jak zapojit nově příchozí vícejazyčné dítě (OMJ) nebo dítě s nedostatečnou znalostí českého jazyka do aktivit připravovaných pro celou třídu, je pro pedagogy v MŠ často …
Zobrazit víceMateriál z Velké Británie, používaný pro testování znalostí vyučovacího jazyka. Je možné jej použít jako inspiraci, co vše zjišťovat a jak. Materiál je v Aj.
Zobrazit víceKdyž žáci chybují (a oni vždycky chybují), mějte na paměti, že chyby jsou: …
Zobrazit více