Dobrá praxe: Začleňování vícejazyčných dětí v MŠ Otrokovice
Mateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit víceMateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit víceNa základní škole Jeseniova v Praze se na podpoře vícejazyčných dětí podílejí dvě učitelky ČDJ (pro 1. a pro 2. stupeň), dvojjazyčné asistentky a zástupkyně ředitelky, která …
Zobrazit víceAby mohli pedagogové poskytovat vícejazyčným dětem jazykovou podporu, potřebují znát specifika osvojování jazyka dítětem i o typické fáze, kterými děti při osvojování nového jazyka …
Zobrazit víceaneb Proč vyučující ČDJ nemůže být Ferda Mravenec, práce všeho druhu …
Zobrazit vícePoskytujte vícejazyčným dětem adekvátní jazykovou podporu dle § 20 školského zákona v rámci jejich pobytu v MŠ. …
Zobrazit vícePřechod z mateřské do základní školy je pro děti, ale i rodiče, významným mezníkem v životě. Zatímco v mateřské škole jsou rodiče v každodenním kontaktu s učiteli svých dětí a …
Zobrazit víceZačínáte učit středoškoláky, kteří jsou v češtině nováčci? Zajímá Vás, jaké materiály pro ně zvolit? Připravili jsme pro Vás pár tipů... …
Zobrazit víceDle novelizované vyhlášky s účinností od 1.9.2024 určené školy poskytují jazykovou přípravu žákům cizincům, kteří se vzdělávají ve škole zapsané v rejstříku škol a …
Zobrazit víceVícejazyčné dítě potřebuje podporu v běžné výuce v kmenové škole nejen v průběhu jazykové přípravy, ale ještě mnoho let po jejím ukončení. Podle odborných studií (např. teorie …
Zobrazit více