Referenční úrovně pro češtinu jako cizí jazyk
Referenční popisy úrovní češtiny jako cizího jazyka poskytují východisko pro tvorbu osnov, sylabů, zkoušek a učebnic pro češtinu jako cizí jazyk. …
Zobrazit víceReferenční popisy úrovní češtiny jako cizího jazyka poskytují východisko pro tvorbu osnov, sylabů, zkoušek a učebnic pro češtinu jako cizí jazyk. …
Zobrazit víceVícejazyční žáci s nedostatečnou znalostí češtiny potřebují být podpořeni především ve výuce češtiny jako druhého jazyka (ČDJ). Ovšem osvojit si druhý jazyk na akademické …
Zobrazit víceAčkoliv se v legislativě stále používá termín žáci cizinci (např. §20 školského zákona) a místy také žáci s neznalostí vyučovacího jazyka, či nedostatečnou znalostí …
Zobrazit víceV souladu s novými principy kurikulární politiky, zformulovanými v Národním programu rozvoje vzdělávání v ČR (tzv. Bílé knize) a zakotvenými v zákoně č. 561/2004 Sb., o …
Zobrazit víceSeznam základních škol určených krajským úřadem pro poskytování bezplatné jazykové přípravy pro žáky kmenové školy i žáky z okolních škol (dle § 20 ŠZ) ve školním roce …
Zobrazit víceVyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky ve znění platném ke dni 1. 9. 2024.
Zobrazit víceJazyková příprava v určených školách (dle § 20 ŠZ) …
Zobrazit víceFinancování asistentů pedagoga formou podpůrného opatření …
Zobrazit více