Metodika vedení třídnických hodin
Představujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin, kterou zpracovala Pedagogicko-psychologická poradna v Karlových Varech. Najdete zde doporučení, jak nastavit pravidla ve třídě, …
Zobrazit vícePředstavujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin, kterou zpracovala Pedagogicko-psychologická poradna v Karlových Varech. Najdete zde doporučení, jak nastavit pravidla ve třídě, …
Zobrazit vícePředstavujeme Vám Metodiku práce třídního učitele s tématy osobnostní a sociální výchovy od Michala Dubce. Najdete zde inspiraci pro práci se žáky v třídnických hodinách.
Zobrazit vícePraktická ukázka aktivity vhodné pro třídnickou hodinu, když máme ve třídě žáky s OMJ a chceme podpořit jejich vzájemnou spolupráci a rozvíjet jejich schopnosti neverbální …
Zobrazit víceUkázka rozehřívací aktivity, kterou je vhodné zařadit například na začátek třídnické hodiny.
Zobrazit vícePraktická ukázka, jak vést třídnickou hodinu, když do třídy nově nastoupil žák s OMJ. Žákům aktivita pomůže se více vzájemně seznámit, rozvíjet schopnosti neverbální komunikace …
Zobrazit vícePraktická ukázka, jak vést třídnickou hodinu, kdy chceme připravit třídní kolektiv na příchod nového žáka s OMJ. Žáci si zažijí projevy kulturních odlišností a rozvinou svou …
Zobrazit víceKolektiv autorů v roce 2020 vydal publikaci, v níž shrnuje výsledky svého výzkumu zaměřeného na integraci vícejazyčných žáků do třídního kolektivu a na vzájemné vztahy …
Zobrazit víceNa mnoha stránkách v současnosti můžeme najít ucelené zásady, jak pracovat v rámci online pedagogiky. Vybrali jsme pro Vás …
Zobrazit víceRozšířené a aktualizované vydání publikace metodického týmu METY, které komplexně shrnuje téma vícejazyčných dětí ve vzdělávání a reaguje na aktuální situaci i nové podněty. …
Zobrazit víceMETA, o.p.s. ve spolupráci s ombudsmankou uspořádala 21. ledna 2020 v Brně konferenci k současné situaci ve vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem „Neznalost jazyka …
Zobrazit více