Jak postupovat, když žák není hodnocen nebo neprospěl
Infografiky, které připravil Střední článek podpory MŠMT, přehledně informují o tom, jak postupovat, když žák není hodnocen nebo neprospěl.
Zobrazit víceInfografiky a infobalíčky s odkazy na důležité zdroje
Infografiky, které připravil Střední článek podpory MŠMT, přehledně informují o tom, jak postupovat, když žák není hodnocen nebo neprospěl.
Zobrazit víceProtože nejcennější pro pochopení vícejazyčného studenta, je podívat se na situaci, ve které se ocitá, jeho očima, připravili jsme pro Vás infografiku, v níž kombinujeme pozorování …
Zobrazit víceZabýváte se otázkou, jak žáka či studenta s nedostatečnou znalostí češtiny co nejrychleji zapojit do výuky? Podívejte se na úkoly, které mu chcete dát, s pomocí naší infografiky.
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je důležité vytvářet bezpečné a podporující prostředí, ve kterém mohou s důvěrou objevovat nový jazyk. Citlivý přístup učitelů, respektující …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš druhý infobalíček o wellbeingu vícejazyčných žáků. …
Zobrazit víceInfografika nabízí souhrn užitečných strategií pro zapojování žáků do výuky, můžete ji využít jako přehled pro připomenutí toho nejdůležitějšího, co pomáhá. …
Zobrazit víceInfografika ke stažení zdarma o spolupráci (nejen) pro žáky cizince, neboli žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ).
Zobrazit víceInfografika v osmi bodech shrnuje, na co je třeba myslet při budování a udržování poradenského pracoviště, aby poskytovalo funkční podporu všem dětem i pedagogům ve škole.
Zobrazit víceDěti nasávají jako houby, ale… …
Zobrazit více