Učíme vietnamsky mluvící studenty
Jaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících vietnamsky? …
Zobrazit víceMetodiky, publikace, metodiky MŠMT, kurikulární dokumenty, soubory aktivit
Jaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících vietnamsky? …
Zobrazit víceMetodická příručka Zkušenosti s výukou v heterogenní třídě pro jazykovou přípravu má za úkol seznámit čtenáře s prací v třídách pro jazykovou přípravu a podělit se o 10 let …
Zobrazit vícePřehled metodických videí a dostupných webinářů k výuce češtiny jako druhého jazyka. …
Zobrazit víceBěžně se říká, že každé dítě je jiné, ale i každý učitel je jiný – o tom se tak často nemluví. Setkání s dětmi, které nerozumí česky, a čeština jako druhý jazyk nám …
Zobrazit víceMETA tým v rámci projektu Naše čtvrť 2 připravil pro děti několik akcí - Dobrodružných výprav po Praze. …
Zobrazit vícePříručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit vícePublikace se zaměřuje na osobní wellbeing vyučujících a pedagogických pracovníků. Autorka Lenka Felcmanová ji představuje jako takovou kyslíkovou masku pro pedagogy, protože tak jako v …
Zobrazit vícePředstavujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin od Lenky Skácelové. Najdete zde doporučení, jak třídnické hodiny vést, jak je strukturovat, jak nastavit společná pravidla. Metodika …
Zobrazit víceÚspěšné začleňování vícejazyčných dětí (OMJ) do kolektivu úzce souvisí s celkovou atmosférou ve třídě a tím, jak děti vnímají a přijímají kulturní a jazykové odlišnosti. …
Zobrazit víceŠkoly, které by chtěly zavést pozici kariérového poradce nebo kariérové poradkyně, případně tuto roli ve škole lépe nastavit a posílit její význam a praktický přínos pro žáky, se …
Zobrazit více