Rozpoznání možných SVP u vícejazyčných dětí
Co dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu reálná možnost, že má mimo nedostatečnou znalosti češtiny i další specifické vzdělávací potřeby (SVP) - přidružené …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Co dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu reálná možnost, že má mimo nedostatečnou znalosti češtiny i další specifické vzdělávací potřeby (SVP) - přidružené …
Zobrazit vícePasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit víceMnoho vyučujících, asistentů pedagogů či ostatních zaměstnanců škol se dostává do nelehkých situací. Někdy se nashromáždí tlak z mnoha stran v jeden moment, tlak zvládnout vše …
Zobrazit víceTak jak se všichni učíme mateřský jazyk, musí se žáci s OMJ naučit, jak správně a vhodně používat i svůj druhý jazyk, tj. češtinu. Přestože proces učení jazyku může být …
Zobrazit víceMateřská škola Motýlek se nachází ve starých Stodůlkách v ulici Vlasákova 955, Praha 5 - Stodůlky. Ředitelkou této mateřské školy je od roku 2018 Mgr. Miriam-Claudia Tukorová. …
Zobrazit víceJiž na začátku devadesátých let byla v Evropské unii vyvinuta snaha umožnit porovnání jazykových znalostí jednotlivců a postupně vznikl takzvaný Společný evropský referenční rámec …
Zobrazit víceSe zkušeností migrace se mohou pojit náročné a traumatizující zkušenosti. Zvláště u rodin migrujících z politických nebo náboženských důvodů, nebo kvůli válečným konfliktům. …
Zobrazit vícePříchod vícejazyčného dítěte do mateřské školy může být výzvou, ale zároveň i příležitostí k obohacení kolektivu a pedagogické praxe. Přestože může být tento proces …
Zobrazit více