Výuka ČDJ: Poslech s porozuměním
Pasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Pasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit víceDítě, které bylo vytrženo ze svého přirozeného prostředí a od svých blízkých a kamarádů, potřebuje v novém prostředí znovu tzv. zakořenit, znovu navázat kontakty, znovu najít samo …
Zobrazit víceMŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit víceMateřská škola by měla vytvářet prostředí, které podporuje respekt, porozumění a otevřenost vůči různorodosti. Je to místo, kde se každé dítě cítí přijato a oceněno bez ohledu …
Zobrazit víceJak může pedagog podpořit dítě, které se nachází v období vykořenění? Základem je pozitivní a láskyplné přijetí, jak ze strany učitele, tak ostatních dětí. Dítěti, které …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně “regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit vícePřechod z mateřské školy do základní bývá pro vícejazyčné děti obtížný, protože se znovu dostávají do prostředí, které neznají a potřebují pomoc s orientací a s novými …
Zobrazit více