Jak podporovat vícejazyčné žáky při čtení výukových textů odborných předmětů
Role a specifika výukových textů …
Zobrazit víceRole a specifika výukových textů …
Zobrazit víceTento dotaz je poměrně častý a také poměrně složitý, není tedy snadné najít zcela obecnou odpověď. Je třeba znát konkrétnější informace, úplné souvislosti: např. věk dítěte, …
Zobrazit víceČtení s porozuměním je jednou ze čtyř základních řečových dovedností. Svébytným druhem čtení je potom tzv. reading to learn, tedy čtení za účelem učení se. Tato dovednost je sice …
Zobrazit vícePasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit víceTento článek se věnuje otázce, jak rozvíjet u žáků postupně všechny čtyři řečové dovednosti. …
Zobrazit vícePodporu jazykového vývoje potřebují všechny děti bez rozdílu. V některých případech je složitější od sebe rozlišit samotnou neznalost češtiny a další možné vývojové poruchy …
Zobrazit víceUmělá inteligence může učitelům základních škol s žáky, kteří neovládají češtinu (ale nejen pro ně), poskytnout cennou podporu a usnadnit přípravu výuky. Níže je uvedeno …
Zobrazit více