Jak rozmluvit žáka s OMJ
Aby se žák s OMJ cítil ve své třídě vítaný a přijímaný, je důležité, aby věděl, že může bez problémů komunikovat jak se svými spolužáky, tak se svými učiteli. K tomuto cíli …
Zobrazit víceAby se žák s OMJ cítil ve své třídě vítaný a přijímaný, je důležité, aby věděl, že může bez problémů komunikovat jak se svými spolužáky, tak se svými učiteli. K tomuto cíli …
Zobrazit víceRádi byste se seznámili s principy, konkrétními postupy a aktivitami při výuce češtiny jako druhého jazyka? …
Zobrazit vícePsaní je jednou ze základních jazykových dovedností zahrnutých v popisu Společného evropského referenčního rámce (SERR), což znamená, že by si ho měl osvojovat každý, kdo studuje …
Zobrazit víceRozvoj psaní je pro úspěšné zvládání školní docházky klíčový. Dovednost psaní je však jedna z nejkomplexnějších, tedy nejnáročnějších, a zároveň spíše zanedbávaných …
Zobrazit vícePro výuku ČDJ v rámci systému jazykové přípravy vydalo NPI ČR aktualizované Kurikulum ČDJ pro základní vzdělávání. Zahrnuje podrobně rozpracovaný vzdělávací obsah pro devatenáct …
Zobrazit vícePředstavme si sami sebe v lavici střední školy v cizí zemi, jejíž jazyk neovládáme stoprocentně. Asi první, po čem bychom v takovém případě sáhli, by byl slovník nebo překladač, ve …
Zobrazit víceCílem je, aby se žák s OMJ učil zároveň s ostatními a aby tato výuka byla přínosná pro něj, pro třídu i pro učitele. Všechno, co zde naleznete, vychází ze společné práce a …
Zobrazit víceAnglicky psaný článek pojednává o výzkumném projektu z let 2013-2014 ze švédské mateřské školy. Projekt cílil na zapojení rodičů do vybudování vědomě vícejazyčného prostředí …
Zobrazit víceInternetová stránka LearningApps.org umožňuje tvorbu různých typů interaktivních cvičení a jejich snadné sdílení s žáky pomocí vygenerovaného odkazu. …
Zobrazit více