Čeština jako druhý jazyk v MŠ
Aby mohli pedagogové poskytovat vícejazyčným dětem jazykovou podporu, potřebují znát specifika osvojování jazyka dítětem i o typické fáze, kterými děti při osvojování nového jazyka …
Zobrazit víceAby mohli pedagogové poskytovat vícejazyčným dětem jazykovou podporu, potřebují znát specifika osvojování jazyka dítětem i o typické fáze, kterými děti při osvojování nového jazyka …
Zobrazit vícePro žáky ale i pro všechny zaměstnance školy je důležitá funkční spolupráce. Pro tu je klíčové správné rozdělení kompetencí, rolí a pružné předávání informací. Každý …
Zobrazit víceNově příchozí žáci se mohou potýkat s posttraumatickými nebo somatickými poruchami, s vážnými psychologickými nebo psychiatrickými problémy doprovázenými pocity strachu, úzkosti, …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o tom, jak by měla vypadat systémová podpora pro vícejazyčné děti a žáky.
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku na téma dlouhodobého rozvoje vyučovacího jazyka u vícejazyčných dětí.
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o tématu školní zralosti a přechodech z mateřských do základních škol.
Zobrazit víceSetkali jste se s mladými lidmi z Ukrajiny ve věku střední školy, kteří ale z nějakého důvodu na SŠ v ČR nestudují? Chcete jim dát komplexní informace k jejich možnostem? Chcete je …
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán (IVP) je podpůrným opatřením sám o sobě a zároveň nastavuje další podpůrná opatření, popisuje jejich vzájemné doplňování. IVP se zpracovává pro …
Zobrazit více