Štítek: Nastavení podpory
Možnosti tlumočení a doprovodů v MŠ
Pokud máte v MŠ rodiče, kteří mají minimální znalost českého jazyka a zároveň s nimi nenajdete žádný jiný společný jazyk např. angličtinu nebo ruštinu, je vhodné ke komunikaci …
Zobrazit víceČeština jako druhý jazyk v MŠ
Aby mohli pedagogové poskytovat vícejazyčným dětem jazykovou podporu, potřebují znát specifika osvojování jazyka dítětem i o typické fáze, kterými děti při osvojování nového jazyka …
Zobrazit víceSpolupráce v rámci školy
Pro žáky ale i pro všechny zaměstnance školy je důležitá funkční spolupráce. Pro tu je klíčové správné rozdělení kompetencí, rolí a pružné předávání informací. Každý …
Zobrazit víceVliv posttraumatické poruchy poruchy na motivaci a učení dětí
Nově příchozí žáci se mohou potýkat s posttraumatickými nebo somatickými poruchami, s vážnými psychologickými nebo psychiatrickými problémy doprovázenými pocity strachu, úzkosti, …
Zobrazit víceMETA Infobalíček — Dlouhodobá systémová podpora u vícejazyčných žáků
Stáhněte si zdarma náš infobalíček o tom, jak by měla vypadat systémová podpora pro vícejazyčné děti a žáky.
Zobrazit víceMETA Infografika — Jazyk potřebujeme u vícejazyčných dětí rozvíjet dlouhodobě
Stáhněte si zdarma naší infografiku na téma dlouhodobého rozvoje vyučovacího jazyka u vícejazyčných dětí.
Zobrazit víceMETA Infobalíček — Školní zralost a přechod z MŠ do ZŠ
Stáhněte si zdarma náš infobalíček o tématu školní zralosti a přechodech z mateřských do základních škol.
Zobrazit víceMŠMT Leták pro mladé lidi z Ukrajiny, kteří nejsou žáci SŠ
Setkali jste se s mladými lidmi z Ukrajiny ve věku střední školy, kteří ale z nějakého důvodu na SŠ v ČR nestudují? Chcete jim dát komplexní informace k jejich možnostem? Chcete je …
Zobrazit více