Metoda Persona Dolls
Úspěšné začleňování vícejazyčných dětí (OMJ) do kolektivu úzce souvisí s celkovou atmosférou ve třídě a tím, jak děti vnímají a přijímají kulturní a jazykové odlišnosti. …
Zobrazit víceÚspěšné začleňování vícejazyčných dětí (OMJ) do kolektivu úzce souvisí s celkovou atmosférou ve třídě a tím, jak děti vnímají a přijímají kulturní a jazykové odlišnosti. …
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit víceV některých mateřských školách probíhají kromě třídních schůzek také individuální rozhovory s rodiči. Ty je vhodně rodičům nabídnout na konci adaptačního období. Rozhovor po …
Zobrazit víceJak postupovat, když dítě, které se teprve učí češtině jako druhému jazyku (ČDJ), už má diagnostikované speciální vzdělávací potřeby (SVP), specifické poruchy učení, chování …
Zobrazit víceProč je důležité v mateřské škole podporovat vícejazyčnost? …
Zobrazit vícePokud máte v MŠ rodiče, kteří mají minimální znalost českého jazyka a zároveň s nimi nenajdete žádný jiný společný jazyk např. angličtinu nebo ruštinu, je vhodné ke komunikaci …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o tom, jak by měla vypadat systémová podpora pro vícejazyčné děti a žáky.
Zobrazit více