Práce s knihou
Četba textů a knih nepochybně vede ke zdokonalování češtiny a rozvoji čtenářské gramotnosti u všech žáků v naší vícejazyčné třídě. …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Četba textů a knih nepochybně vede ke zdokonalování češtiny a rozvoji čtenářské gramotnosti u všech žáků v naší vícejazyčné třídě. …
Zobrazit víceUvedená dobrá praxe pochází ze školního roku 2016/17, ale i přesto ji stále považujeme za inspirativní a relevantní pro současnou pedagogickou praxi. …
Zobrazit víceTříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit víceTříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceMít ve třídě dalšího dospělého poskytuje mnoho výhod. Aby však práce v tandemu měla efektivní dopad na fungování kolektivu a provozu třídy, musíme si být vědomi principů …
Zobrazit vícePro každé dítě jsou začátky v mateřské škole spojeny s náročnými a stresovými situacemi, každé prochází procesem adaptace. Adaptací rozumíme schopnost přizpůsobit se podmínkám …
Zobrazit víceDne 21. 3. 2022 vstoupila v platnost zákonná úprava Lex Ukrajina, skládající se ze tří norem. …
Zobrazit víceJaké materiály pro výuku češtiny jako druhého jazyka (ČDJ) existují a lze využít? …
Zobrazit víceŘada nově příchozích dětí nejen z území postižených válkou se může potýkat s posttraumatickými nebo somatickými poruchami, s vážnými psychologickými nebo psychiatrickými …
Zobrazit více