Podpora vícejazyčných žáků (s OMJ) v ZŠ a sdílení dobré praxe (4 vyuč. hodiny)
CÍL SEMINÁŘE …
Zobrazit víceV září 2021 vydalo MŠMT Metodiku pro poskytování podpůrných opatření žákům s OMJ podle § 16 ŠZ, která byla aktualizována ke dni 2. 3. 2023. Materiál zpracovalo NPI ČR a META jeho …
Zobrazit víceMŠMT připravilo pro potřeby krajských úřadů informační prezentaci s vysvětlením, kdy je nutné dokládat uznávání zahraničního vzdělání při přijímacím řízení. Ke stažení …
Zobrazit víceJaké mohou mít vícejazyční uchazeči o SŠ úpravy podmínek přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026? Pro přehlednost jsme možnosti zpracovali do grafické podoby. Podrobnější …
Zobrazit víceStudenti s odlišným mateřským jazykem často z různých důvodů studují také obory bez závěrečné maturitní zkoušky, tedy učební obory. To ovšem neznamená, že by měli ukončení …
Zobrazit víceVícejazyčným dětem (OMJ) bývá odklad školní docházky doporučován často kvůli nedostatečné znalosti českého jazyka. Pokud je ale u dítěte zřejmá školní zralost, neměla by být …
Zobrazit víceDalší informace k přijímacímu řízení na stránkách MŠMT nebo CERMAT. Níže ke stažení vyhláška s účinností od 1. 9. 2021.
Zobrazit víceVyhláška č. 177/2009 Sb., o bližších podmínkách ukončování vzdělávání ve středních školách maturitní zkouškou ve znění účinném ke dni 1.1.2025. …
Zobrazit vícePodle § 16 školského zákona, vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít žáci ZŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznaná podpůrná opatření 1. – …
Zobrazit více