Otevírání školy – 10 principů inkluze
Příloha k přijímacímu formuláři
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince CZ–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince RU–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince MNG–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince UA–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince CIN–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince N–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince SPAN–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince FR–ENG
META Příloha k přijímacímu formuláři pro žáky cizince VIET–ENG
Exkluze a inkluze
Příručka o integraci
Identifikační karta nového žáka
META Identifikační karta nového žáka CZ
META Identifikační karta nového žáka FR
META Identifikační karta nového žáka MNG
META Identifikační karta nového žáka UA
META Identifikační karta nového žáka VIET
META Identifikační karta nového žáka CIN
META Identifikační karta nového žáka RU
META Identifikační karta nového žáka SPAN
Překlady — Angličtina
Překlady — Mongolština
Překlady — Vietnamština
Překlady — Ruština
Překlady — Čínština
Překlady — Ukrajinština
Překlady dokumentů pro rodiče – jazykové verze
Pozorovací formulář na pedagogickou diagnostiku
Úvodní zjištění znalostí z matematiky
Úvodní zjištění znalostí z Matematiky u žáků s ČJCJ
Úvodní zjištění znalostí z Matematiky u žáků s ČJCJ