Historická Praha – románský sloh

Kulturní dotazník a medailonek

Jak jíst a žít zdravě

W. Shakespeare – Hamlet

W. Shakespeare – Romeo a Julie

Pracovní listy pro nečtenáře

Měkkýši – opakování

Poznávačka obratlovců

Klokan rudý

Hlodavci

Sudokopytníci a lichokopytníci

Šplhavci a kukačky

Ptáci

Dravci a sovy

Zlomky

Úvod do matematiky

Charakteristika – Agenti – i věci o nás mluví…

Husitství

Životní cyklus ptáků

Ještěrka

Hadi

Vesmír

Orientace na mapě – základní pojmy

Obratlovci

Lucemburkové

Standard práce asistenta pedagoga

MZ ČJL – manuál pro žáky

Klíčový vizuál – Příčiny 1. světové války

Podpora žáků s OMJ na SŠ – Newsletter META, o.p.s.

Modelové (jazykové) lekce pro pedagogy MŠ – Časopis Zvoní!

Starověká literatura

Znaky živých organismů

Domino – Český jazyk pro malé cizince 1, 2 – anotace

Překladové slovníčky

MŠMT Vyhláška č. 177/2009 Sb., o bližších podmínkách ukončování vzdělávání ve středních školách maturitní zkouškou

More Than Culture – Více než kultura. Diverzita v mezinárodní práci s mládeží

Dvojjazyční asistenti

Multikulturní výchova

Kamarádíme se – multikulturní workshop v MŠ

Výuka češtiny pro cizince bez zprostředkovacího jazyka

Jazykové dotazníky pro žáky a rodiče

Práce s třídním kolektivem ve společném vzdělávání

Obrázkový denní režim pro MŠ

Nový Amos – pomoc při přípravě k přijímačkám a maturitě

William Shakespeare

Příručka mediální výchovy a pracovní listy

Komunikační karty

Manuál pro učitele – vzdělávací materiál týkající se migrace a azylu

Analýza uměleckého textu

PL Jaroslav Rudiš – Grandhotel (neumělecký text)

PL Edgar Allan Poe – Havran (neumělecký text)

PL Carlo Goldoni – Sluha dvou pánů (neumělecký text)

Analýza neuměleckého textu

MŠMT Sociokulturní minimum pro malé cizince

Férová škola – Liga lidských práv

Český jazyk pro cizince – Hezky česky

Prázdninová škola češtiny

IVP Střední škola – 2. ročník

META Checklist — Předpoklady pro efektivní inkluzi vícejazyčného dítěte

Ukázky plánu pedagogické podpory (PLPP)

Začínáme učit češtinu pro náctileté cizince

Učebnice a učební materiály pro žáky na 2. stupni ZŠ

Učebnice a učební materiály pro žáky na 1. stupni ZŠ

Překladový slovník na přírodovědu a přírodopis

Překladový slovník na chemii

Překladový slovník na fyziku

Překladový slovník na matematiku

Překladový slovník na český jazyk

Překladový slovník na humanitní předměty

Omlouvání nepřítomnosti (bulharština)

Sdělení rodičům (bulharština)

Informace o předškolním vzdělávání (bulharština)

Přijetí do školy, pozvánky, informace pro školy (bulharština)

Žádosti (bulharština)

Slovesné kolečko

Didaktické pomůcky a hry ve výuce ČDJ na ZŠ

Obrázkové učení

Lidé v pohybu

Školský zákon

Úvod do pedagogické diagnostiky

Skandinávské zkušenosti s inkluzivním vzděláváním

MŠMT Vyhláška 27/2016 Sb. o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných

Informace o předškolním vzdělávání (korejština)

Diskriminace do školy nepatří!

Aktivity před četbou – při četbě – po četbě

Hello Czech Republic – Doma v nové zemi

2. pád podstatných jmen

PL – Recept: popis pracovního postupu

Kurz českého jazyka pro začátečníky

Hrátky s češtinou

Adaptovaná četba

Manuál pro učitele českého jazyka pro cizince bez znalosti latinky

Signální gramatika a výuka češtiny jako cizího jazyka

CLIL ve výuce

Jak napsat individuální vzdělávací plán – metodická příručka

Přístup k začleňování žáků s OMJ – komparace národních politik

Vzdělávací obsah ČDJ

Děti s odlišným mateřským jazykem v MŠ

Práce s klíčovým vizuálem – zápis do deníku

Měkké a tvrdé souhlásky