Jste zde
Dotazník rozvoje samostatného učení u dětí - Oxfordský dotazník
Tento evaluační nástroj vznikl pod vedením prof. Whitebreada v Oxfordu. Zaměřuje se na socio-emoční dovednosti. Konkrétně zkoumá emoční, sociální a rozumovou oblast, a také oblast vůle a motivace. Formulář nabízí pedagogům návodné otázky, které jim pomohou určit, do jaké míry mají děti osvojené konkrétní dovednosti v jednotlivých oblastech. Pozorování je vhodné provádět dvakrát ročně a samotné vyplnění formuláře by nemělo zabrat více jak 15-25 minut. Výsledky pozorování mohou učitelům pomoci zaměřit se na konkrétní oblast, v níž dítě potřebuje podpořit.
Tento nástroj je vhodný pro děti, které úspěšně prošly adaptací a mají alespoň částečně osvojený český jazyk. Je velmi vhodný, chceme-li se zaměřit na podporování dobrých vztahů ve třídě, rozvoj komunikačních a sociálních kompetencí.