Dobrá praxe v MŠ
Inspirujte se příklady dobré praxe vybraných mateřských škol, které se dlouhodobě věnují práci s vícejazyčnými dětmi.
Díky jejich zkušenosti zjistíte, jak získat asistentku pedagoga pro děti s odlišným mateřským jazykem, co můžete udělat před začátkem školního roku, aby byl vstup těchto dětí, co nejsnazší nebo jakou formou vést hodiny češtiny jako druhého jazyka v mateřské škole.
Cílem příkladů dobré praxe je podělit se o své pedagogické zkušenosti a pomoci dalším učitelům při hledání efektivních metod a postupů při začleňování vícejazyčných dětí do kolektivu. Příklady dobré praxe stále hledáme a doplňujeme, pokud se i Vy chcete s námi podělit o příklad dobré praxe z vaší mateřské školy, napište nám: dvorakova@meta-ops.cz
- Proces adaptace dětí s OMJ a spolupráce s rodiči - MŠ Matěchova, Praha 4
- Podpora dětí s OMJ - rozhovor s ředitelkou Pavlou Benešovou - MŠ Mezi Školami, Praha 13
- Význam dvojjazyčné asistentky pedagoga - MŠ Motýlek, Praha 5
- První zkušenost s dítětem s OMJ a nastavení procesu začlenění - MŠ Janov u Děčína
- Zkušenosti Fakultní MŠ Sluníčko pod střechou, Praha 13
- Multikulturní setkání v MŠ Matěchova, Praha 4
- Adaptační týden MŠ K Lukám, Praha 12
- Kikus kurz češtiny jako druhého jazyka v FMŠ Sluníčko
- Zkušenosti s vícejazyčností v MŠ K Lukám, Praha 12
Další zdroje
|
