• Tandemový workshop pro učitele a asistenty pedagoga v ZŠ: spolupráce při podpoře žáků s OMJ
Napsal uživatel Vzdělávání dne Čt, 2022-02-03 13:30.
Spolupracujete při podpoře dětí s OMJ s asistentem pedagoga nebo působíte jako asistent pedagoga v ZŠ? Zajímá Vás, jak co nejlépe nastavit efektivní spolupráci? Chcete se inspirovat příklady dobré praxe a ještě více si ve Vašem tandemu ujasnit své role a kompetence?
CÍL WORKSHOPU
Cílem workshopu je prodiskutovat možnosti a výhody spolupráce učitele a asistenta pedagoga tak, aby byla spolupráce efektivní. Zároveň si účastníci vyjasní své role, kompetence i činnosti tak, aby se oba cítili dobře ve třídě i při spolupráci.
OBSAH:
- reflexe vlastních potřeb a vzájemných očekávání
- ujasnění kompetencí a odpovědností
- představení konkrétních možností a forem spolupráce učitele a asistenta ve třídě
- pojmenování činností, kterými asistent pedagoga podporuje učitele a žáky ve třídě
- ujasnění, kde jsou hranice asistentské práce – ve vztahu k dětem i k učiteli, případně rodičům dětí či vedení školy
- podmínky dobré spolupráce na různých úrovních (na úrovni školy jako instituce, v rámci vzájemné komunikace apod.)
PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN
Workshop je určen pro učitele a (dvojjazyčné) asistenty pedagoga, kteří pracují s dětmi s odlišným mateřským jazykem v ZŠ. Pro naplnění cílů workshopu je nutné, aby se hlásila dvojice učitel - asistent pedagoga, kteří spolu ve výuce pracují.
Workshop je určen pouze pro zájemce z Prahy.
AKREDITACE
Workshop je akreditován Č.j.: MSMT- 46112/2020-4-85. Účastníci obdrží po jeho absolvování v plné délce certifikát.
Maximální počet účastníků: 16 osob (8 dvojic)
Kontaktujte nás pro více informací
Hana Víznerová
viznerova@meta-ops.cz
608 956 542
Workshop se koná v rámci projektu Čeština na druhou! (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_069/0001413), který je financován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha - pól růstu ČR.